همراه رایانه | حل مشکلات کامپیوتری و گوشی موبایل ، خرابی کامپیوتری
همراه رایانه
درباره سايت
همراه رایانه همراه رایانه یک مرکز پاسخگویی تلفنی مشکلات کامپیوتری و خدمات مشاوره شبانه روزی در زمینه های رایانه ، موبایل ،گوشی های هوشمند،تبلت ، لپ تاپ و .... می باشد . این مرکز با کمک کارشناسان آموزش دیده و مجرب خود به صورت شبانه روزی و 24 ساعته ، حتی در روز های تعطیل آماده پشتیبانی و ارائه خدمات پاسخگویی به سوالات و مشکلات شما کاربران گرامی در کلیه زمینه های مربوط به رایانه و دنیای دیجیتال می باشد .
آمار سايت
آمار مطالب
کل مطالب : 80
کل نظرات : 79
آمار کاربران
افراد آنلاين : 1
تعداد اعضا : 1

آمار بازديد
بازديد امروز : 104
بارديد ديروز : 43
گوگل امروز : 10
گوگل ديروز : 4
بازديد هفته : 220
بازديد ماه : 571
بازديد سال : 1405
بازديد کلي : 47469

پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات لپ تاپ های اچ پی

شرکت اچ پی که به آن شرکت هیولت پاکارد هم گفته می شود در سال 1939 تولید شده است  این شرکت با سرمایه اندکی تاسیس شد و در طی هفتاد سال سرمایه هنگفتی را بدست آورد این شرکت توانسته از دیگر رقبای خود برتر باشد.

شرکت اچ پی با تلاش های بسیار خود توانسته است محصولات زیادی را تولید کند از مزیت های شرکت های اچ پی میتوان به مواردی مثل کیفیت عالی ،صفحه نمایش مات ،تصاویر زیبا و شفاف اشاره کرد.

لپ تاپ های اچ تی به دلیل ضد بازتاب بودن میتوان به راحتی آنها را در زیر نور خورشید قرار داد و از آنها استفاده کرد.

جنس بدنه لپ تاپ های اچ پی از آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است به همین خاطر دیگر سطح آنها کثیف نمی شود یعنی حتی اثر انگشت کاربر هم روی آنها باقی نمی ماند.

ممکن است بنا به هر دلیلی لپ تاپ های اچ پی خراب شوند یا از کار بیفتند اما هر مشکلی با چند راه حل ساده می شود آن ها را برطرف کرد .

اگر یکی از این مشکلات روشن نشدن مانیتور باشد راه حل برطرف کردن آن چه می تواند باشد با ما همراه باشید تا به راه حل آن بپردازیم.

ابتدا برای حل این مشکلنور صفحه را بررسی کنید ممکن است اشتباهی رخ داده باشد دوم نور چراغLED را روشن کنید تا در صورت خرابی مانیتور متوجه شوید.

اگر صفحه مانیتور کمی سیاه شده بود نور صفحه را تا حد امکان افزایش دهید اگر مشکل همچنان رفع نشده بود ناچارید سیستم را ریستارت کنید برای اینکار باید کلیدF8 را بزنید تا بتوانید برروی گزینه ی Low Desktop size 600*800 کلیک کنید اگر مشکل از مانیتور نبود به احتمال زیاد مشکل از کارت گرافیگ می باشد که در این صورت کارت گرافیک باید عوض شود.

همراه رایانه پاسخگویی تلفنی سوالات و مشکلات شما می باشد هر زمان دچار مشکلات و سوالات زیادی شدید برای حل انها با کارشناسان همراه رایانه تماس بگیرید البته شما هر زمانی که می خواهید می توانید با همراه رایانه تماس بگیرید حتی روزهای تعطیل .9099070345



امتياز : نتيجه : 0 امتياز توسط 0 نفر مجموع امتياز : 0


نمايش اين کد فقط در ادامه مطلب
بازديد : 192
تاريخ : چهار شنبه 8 آذر 1396 زمان : 1:3 | نويسنده : همراه رایانه | لينک ثابت | نظرات ()
مطالب مرتبط
ارسال نظر براي اين مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:

نمایش کلیه نظرات